Najczęstrze pytania


Wysyłka

Termin i koszty wysyłki.
Jak zmienić adres dostawy?


Konto


Jakie korzyści daje mi zarejestrowanie się na sklepie Wyposazenie-salonu-fryzjerskiego.pl?
Jak założyć konto na Wyposazenie-salonu-fryzjerskiego.pl?
Zapomniałam swoich danych do logowania... co zrobić?

Zamówienia

W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?
Czy muszę być zarejestrowanym na sklepie, aby złożyć zamówienie?
W jaki sposób sprawdzić status zamówienia?
W jaki sposób mogę zmodyfikować lub anulować zamówienie?

Płatności


Jakie sposoby płatności są dostępne?
Czy ceny podane na stronie są cenami brutto?



Termin i koszty wysyłki

 

Dokonując zakupu w sklepie www.wyposazenie-salonu-fryzjerskiego.pl, masz do wyboru sposoby płatności za zamówienie:

  • wpłata na konto (przelew standardowy lub Payu.pl)
  • pobranie (płatność przy odbiorze)

Przesyłki pobraniowe wysyłane są w ciągu 1-4 dni od momentu złożenia zamówienia, przesyłki po wpłacie na konto wysyłamy w czasie 24H od zaksięgowania wpłaty.

Warunkiem tak szybkiej wysyłki produktów jest oczywiście ich dostępność, dlatego składając zamówienie, prosimy zwrócić uwagę na informację o ilości dostępnych sztuk i ewentualnym terminie oczekiwania.

O każdym opóźnieniu realizacji zamówienia, poinformujemy Cię osobiście!!!

Koszty przesyłki wyszczególnione są poniżej:



FORMA DOSTAWY FORMA PŁATNOŚCI WARTOŚĆ ZAKUPÓW KOSZTY PRZESYŁKI
Poczta Polska Przelew - przedpłata na konto do 350 zł
powyżej 350 zł
11,90 zł
0 zł
Poczta Polska PayU do 350 zł
powyżej 350 zł
15,00 zł
0 zł
Poczta Polska Płatność przy odbiorze do 600 zł
powyżej 600 zł
15,90 zł
0 zł
Kurier Przelew - przedpłata na konto do 350 zł
powyżej 350 zł
12,90 zł
0 zł
Kurier PayU do 350 zł
powyżej 350 zł
16,00 zł
0 zł
Kurier Płatność przy odbiorze do 600 zł
powyżej 600 zł
16,90 zł
0 zł




















z wyjątkiem mebli fryzjerskich w przypadku, których wysyłka uzależniona jest od wagi produktu i podawana w koszyku przy finalizacji zamówienia. Ważne: w zamówieniu proszę podać aktualny numer telefonu!

Jeśli od 8.00 do 17.00 są państwo w pracy, paczka może być dostarczona do firmy, w której Państwo pracują. Wtedy proszę podać dokładny adres, nazwe firmy oraz numer lokalu.

Firmy GLS dostarcza paczkę dwa razy, później paczkę można odebrać w siedzibie firmy GLS przez kolejne 10 dni.

Kurier GLS najczęściej kontaktuje się z klientem, ale nie jest to obowiązek, dlatego jeśli wiedzą Państwo, że w powyższych godzinach nie są Państwa osiągalni pod podanym adresem dostawy bardzo proszę o kontakt z nami. Podamy Państwu numer przesyłki i numer pod którym uzyskają Państwo numer kuriera, który będzie dostarczał paczkę.

Jak zmienić adres dostawy?

Zarejestrowani klienci, którzy posiadają konto w naszym sklepie mogą dokonać zmiany adresu po zalogowaniu w ustawieniach konta. Klienci, którzy dokonują jednorazowego zakupu mogą podczas składania zamówienia wpisać inne dane adresowe zaznaczając pole "Inne dane adresowe".  Pojawią się wtedy dodatkowe pola do wypełnienia. Gdy zamówienie zostało już złożone, a adres do wysyłki nagle się zmienił, zadzwoń do nas lub napisz e-maila. Zmienimy adres dostawy. Uwaga! Zmiana adresu wysyłki zamówienia możliwa jest tylko do momentu nadania przez nas paczki!

Jakie korzyści daje mi zarejestrowanie się na sklepie Wyposazenie-salonu-fryzjerskiego.pl?

Korzyści posiadania konta na Wyposazenie-salonu-fryzjerskiego.pl:

  • Dowolny sposób zarządzania swoimi danymi osobowymi,
  • Podgląd historii swoich zamówień oraz ich statusów
  • Możliwość dołączenia do grup rabatowych
  • Wyświetlanie i modyfikowanie swoich informacjioraz adresów

 


Jak założyć konto na Wyposazenie-salonu-fryzjerskiego.pl?

Wejdź na stronę, która znajduje w prawej górnej części strony Rejestracja | Logowanie. Po przejściu na tą stronę kliknij "Zarejestruj się" i wypełnij formularz. Po wypełnieniu tych pół kliknij "Zarejestruj" i przejdź na swoją skrzynkę e-mailową aby potwierdzić chęć zarejestrowania się. Od tego momentu będziesz już pełnoprawnym Klientem sklepu. Istnieje również możliwość założenia konta podczas składania zamówienia.

Zapomniałam swoich danych do logowania... co zrobić?

Wpisz swojego e-maila i hasło, jeżeli hasło jest nieprawidłowe to wyświetli się opcja"Przypomnij hasło". Nowe hasło zostanie wysłane na Twój adres e-mail. W przypadku jakichkolwiek problemów prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mailowy.

W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?

Instrukcje składania zamówienia możesz zobaczyć <TUTAJ>

Instrukcje składania zamówienia mebli fryzjerskich możesz zobaczyć <TUTAJ>

Czy muszę być zarejestrowanym na sklepie, aby złożyć zamówienie?

Nie, wystarczy jednorazowo podać adres do wysyłki. WAŻNE!!! jako Klient niezarejestrowany nie możesz podglądać realizacji swoich zamówień oraz historii zamówień.

W jaki sposób sprawdzić status zamówienia?

Posiadając konto w sklepie Wyposazenie-salonu-fryzjerskiego.pl, zaloguj się i sprawdź status zamówienia.

Jeśli nie posiadasz konta na sklepie, sprawdź swoją skrzynkę e-mailową.

Możesz również zadzwonić do nas lub napisać e-mail.

W jaki sposób mogę zmodyfikować lub anulować zamówienie?

Jeżeli towar nie został wysłany, możesz anulować oraz modyfikać zamówienie telefonicznie, e-mailowo, bądź logując się na sklepie.

Jakie sposoby płatności są dostępne?

1. Płatność przelewem bezpośrednio na nasze konto:

PKO BP  41 1020 2036 0000 0302 0106 7578

"COMPLEX" Paweł Grabski
ul. Kwiatowa 8,
66-300 Międzyrzecz

2. Płatność przelewem on-line za pośrednictwem serwisu Payu.pl. Jest to szybki przelew on-line z Twojego banku dokonywany za pośrednictwem serwisu Payu.pl. Banki obsługiwane przez Payu.pl : Alior, BGŻ, BOś, BHP, BZ WBK, Citi Handlowy, Deutsche Bank, Euro Bank, FM Bank, Fortis BNP Paribas Bank, GetIn Bank, HSBC Bank Polska, ING Bank, Invest Bank, Inteligo, KredytBank, Lukas Bank, Mbank, MeritumBank, Milenium, Multi Bank, Nordea, Pekao S.A., PKO BP, Pocztowy, Polbank, Raiffeisen Bank, SGB, Volkswagen Bank.

3. Płatność za pobraniem: opłaty za zamówione towary dokonujesz w momencie doręczenia paczki przez Kuriera bądź listonosza. Dokładna kwota pobrania podana jest na paczce.

Czy ceny podane na stronie są cenami brutto?

Ceny podane na sklepie są cenami BRUTTO. Zawierają zatem podatek VAT.